צופית גרנט: מעורבות חברתית

יום שני, 20/05/2019ט"ו אייר התשע"ט

שעה: 20:30

מיקום: אשכול פיס

event_img

צופית גרנט

שחקנית ויוצרת, אשת טלוויזיה ותיאטרון, אשת משפחה, נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש.

אישה בעלת כובעים רבים שכל אחד מהם הינו מופע יצירתי ומרענן של המוטו המלווה את חייה "לחיות בחמלה ואהבת הזולת ולא לוותר על הגשמת חלומות ".

צופית גילתה את 'כוחה' של הקהילה ובעשייה למען האחר היא צומחת בכל יום מחדש.

בהיותה אמנית פורצת גבולות, צופית נהנית לשמש כצינור להעברת מסרים מהאוכלוסיות הדוממות אל קדמת הבמה. בנוסף לעיסוקיה השונים במדיה צופית מעבירה הרצאות לקהלים מגוונים. במפגשים אלה היא מאפשרת למשתתפים להישיר מבט אל חייה, כספר פתוח וללא מורא.

דרך דוגמאות אמיתיות, כריזמה וטוב לב שפורצים מבעד למלים, היא מפיחה רוח חיים בכל זרע של רצון שעדין לא התממש. היא סוחפת באמונתה השלמה ביכולות הטמונות בכל אחד, גם באלה שאינם מגיעים מעמדה של יתרון. בפשטות, הומור, ישירות והרבה חום ואהבה, מגיעה צופית הישר ללב ולשכל הישר.

הרצאתה מאפשרת לנו לראות את החיים בזוויות שונות של ניצחון ומנהיגות, להזדהות ולהיטען באנרגיה של פעילות ויצירה .

 

צופית משתפת את הקהל בעשייתה החברתית רבת השנים ומעודדת אותנו לרצות להרוויח את תחושת השפע הטמונה בנתינה. במהלך ההרצאה היא דנה בשאלות העולות בהקשר של התנדבות למען הקהילה ונותנת לנו נגיעות מתפיסת עולמה : מה ואיך לתת, איך נדע מה נכון לנו לתת ?

הפיכת הכישלון להצלחה וההתמודדות ליתרון פריצת גבולות בתוך מערכת מקובעת המרוויחים האמיתיים מהנתינה – מיהם ? השונה מאתנו, אמת מול דעה קדומה הפנים השונים של הסטיגמה וכיצד נוכל למדר אותה התמודדות המשפחות של אנשים עם צרכים מיוחדים

למידע נוסף מלאו את הפרטים: